Tänään aloitan blogissani uuden osion, jossa tulen esittelemään eri sarjoilta päivittäin käytössäni olevia luottotuotteita. Suurin osa tuotteista on sellaisia, joita olen käyttänyt jo useamman vuoden, mutta mukaan mahtuu uudempiakin tuttavuuksia, jotka ovat hiljalleen hivuttautuneet pysyväksi osaksi ehostusrutiinejani. Tänään vinkkaan teille kahdesta Lumenen must-tuotteestani, joille en ole toistaiseksi vielä löytänyt korvaajaa. Nämä ovat olleet vakiokäytössä jo pienen ikuisuuden, eivätkä ole vieläkään hyppysistäni katoamassa. En tiedä mitä tekisin ilman näitä kahta tuotetta.


Mitäpä sitä turhaan kiertelemään: Lumenella on ihoni mieleen maailman paras irtopuuteri. Olen kokeillut arvokkaampia irtopuutereita muun muassa Clarinsilta ja Sensailta, mutta aina vain palaan Lumeneen. Sitä ei tunnu peittoavan mikään. Tällä viimeistelen aina meikkipohjani ja lopputulos näyttää paremmalta, vaikka alle olisi eksynyt vähän epäsopivampi testimeikkivoide. Lumenen irtopuutereita minulla on kulunut vuosien varrella kymmeniä, joten ihan mistään hetken ihastuksesta ei ole kysymys. Pidän tämän antamasta luonnollisesta ja hillityn mattapintaisesta lopputuloksesta. Vaikka alla olisi heleyttävä meikkivoide, sen hehku ei katoa tämän irtopuuterin myötä. Läpinäkuultava sävy tuntuu iholla kevyeltä. Paljoa tätä ei tarvitse puuterityynyllä painella, sillä lopputulos on pienellä vaivalla pitkäkestoinen.

Lumenen Translucent Mineraali-irtopuuteri on saatavilla Roosa nauha -kampanjatuotteena 16,90 eurolla. Lumene lahjoittaa jokaisesta myydystä Roosa nauha -tuotteesta 0,50 - 1 euroa Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen. Sinikantinen, perinteinen Sheer Finish irtopuuteri on saatavilla 17,90 eurolla.


Lumenen Kulmien muotoiluvaha on ollut luottotuotteeni vieläkin pidempään kuin irtopuuteri. Jos oikein muistan, ostin ensimmäisen Lumenen kulmavahani ollessani lukiossa, joten tässä puhutaan jo pitkälle yli 10 vuoden suhteesta. Varsinkaan kosmetiikkahullulle se ei ole mikään lyhyt aika, kun tuotteita tulee testailtua tiheään tahtiin. Kulmakynien suhteen on kyllä tapahtunut tällä välillä vaihdoksia, mutta Lumenen kulmavahalla olen viimeistellyt kulmani aina, enkä ole löytänyt parempaa. Harja uudistui tänä vuonna ja muuttui hieman sirommaksi, mutta toimii edelleen yhtä hyvin, vaikka pidin entisestä suuremmasta harjasta ehkä hippasen enemmän. Toisaalta tällä saa tarkempaa jälkeä, jos kulmat ovat kovin ohuet. Tämä on aivan ehdoton tuote pitämään kulmakarvat huoliteltuna koko päivän! 

Lumenen Kulmien muotoiluvaha on saatavilla 9,50 eurolla. Tarjolla on kolme eri sävyä, joista yksi on väritön. Itselläni on käytössä tummin sävy eli nro 2.

Onko teillä luottotuotteita Lumenelta?






*Irtopuuteri lehdistönäyte.

26 kommenttia:

  1. Lumenen irtopuuteria en ole käyttänyt pitkään aikaan mutta hyvä kun muistutit, voisi joskus taas ostaa :) kulmavahasta ja -geelistä tykkään myös. Blueberry eyeliner on suosikkituotteeni jo vuosien ajalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin ihan kokonaan tuon Blueberry eyelinerin! Sekin on hyvä tuote. Oli itsellänikin käytössä monta vuotta niihin aikoihin, kun käytin paljon nestemäistä rajausta. Nykyään rajaan kynillä, kun niillä saa vähän pehmeämmän ja utuisamman rajauksen :)

      Poista
  2. Samat kuin sinulla :) sekä yllä mainittu Blueberry eyeliner. Irtopuuteria en nykyään käytä päivittäin mutta on se silti pöydällä hätävarana.
    Ihan meinasi unohtua...tietenkin Lumenen Cc-voide. Joka on myös aina pöydällä hätävarana. Näillä kaikilla saa pikameikin luotettavasti tehtyä.
    -Tingeling-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Kiva kuulla, että meillä on samat suosikit :) Blueberry eyelinerin olinkin itse ihan unohtanut, vaikka se oli pitkään suosikkini. Moneen vuoteen en muuta rajausta käyttänytkään! Nykyään kuitenkin rajaan silmät useammin pehmeämmillä kynillä.

      Poista
  3. Lumenen kulmavaha tuli Livboxin myötä ja siitä asti se on ollut mun suosikki, tykkää tosi paljon .)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä niin hyvä tuote, etten luovu ikinä! Paria muuta kulmageeliä ja -vahaa olen välissä kokeillut, mutta mikään muu ei ole yltänyt Lumenen tasolle :D

      Poista
  4. Ehdottomasti omia lemppareita on gel effect -lakat, kosteuttava pohjustusvoide ja Blur-meikkivoide. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gel Effect -lakat on myös hinta-laatusuhteeltaan erinomaisia. Blur-meikkivoiteesta ja tuosta pohjustuksesta mulla ei ole mitään kokemuksia, mutta pistänpä korvan taakse ;)

      Poista
  5. Mulla veteleekin nykyinen Lily Lolon irtopuuteri viimeisiään, ostan ehdottomasti tuon Lumenen testiin, kun tämä ensin loppuu! Mäkin tykästyin tuohon Lumenen kulmien muotoiluvahaan, kun sellaisen sain LivBoxista jokin aika sitten :) Nykyään sitä tulee käytettyä ihan päivittäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osta ihmeessä ja tule sitten kertomaan, mitä tykkäät! Olisi kiva kuulla. Mulla Lumenen irtopuuteria ei ole peitonnut mitkään selektiivisetkään irtopuuterit, vaikka muutenhan käytän paljon selektiivistä kosmetiikkaa. Jotenkin tuo vaan on niin hyvä :) Se antaa mattapinnan, mutta ei vie valoa kasvoilta, vaikka olisi heleyttävämpi meikkivoide alla.

      Poista
  6. Mä sain ton kulmavahan jonkin lehtitilauksen kylkiäisenä Lumene-paketissa ja olin, että no joo, onpa turhake... Kunnes sitten kokeilin sitä ja huomasin, että se todella auttaa värin pysymistä! Mä meikkaan kulmat aina ruskealla luomivärillä ja sillä on tapana kadota päivän mittaan. Lisäksi tuo kulmavaha + harja tekee sen, että kulmat on siistimmät kuin ilman sen käyttöä.

    Lumenen tuotteista mulla on käytössä CC-voide, joka on ainoa mulle sopiva meikkivoide. Se on ihan luksusuhuippu tuote, tosin vaatii mun iholla puuteria päälle, ettei ala kiiltää. Lumenelta mulla on paljon muitakin meikkejä ja tuotteita ja on pakko mainita, että ainoat sopivat puhdistustuotteet on Lumenen Sensitive -sarjaa, oon käyttänyt vuosia ja olen todella kokeillut lähes kaikki kauppojen ja apteekkien sarjat.

    Mun mielestä Lumene on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen merkki ja vaikka suosin pääasiassa luonnonkosmetiikkaa, niin päädyn monesti Lumeneen, koska monet tuotteet sopii mulle ja haluan kannattaa kotimaisuutta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin käytän tuota kulmavahaa "viimeistelytuotteena" kulmakynän päälle ja toimii loistavasti :) Jos Lumene ikinä päättää vetää tuotteen pois markkinoilta, olen kyllä pulassa! En vaan jotenkin enää osaa olla ilman tuota vahaa, kun se on ollut mulla päivittäisessä käytössä jo niin monta vuotta. Loistotuote!

      CC-voidettakin olen kokeillut ja käytinkin sitä jonkun aikaa, mutta siihen mulla ei jäänyt samanlaista "pakko saada lisää"-tunnetta. Ihan ok tuote, mutta en koukuttunut. Muistan, että koin sen ehkä liian peittäväksi ja paksun oloiseksi. Tykkään itse heleyttävimmistä ja kuulaamman lopputuloksen antavista meikkivoiteista, vaikka peittävyyttäkin saa olla. Ja muistan myös, että tuo taisi mullakin alkaa helposti iholla kiiltelemään :D

      Poista
  7. Oih, upeat kuvat!
    Myös minun suosikkini on tuo kulmavaha. Muita lemppareita gel effect -lakat ja Lumene Lab -misellivesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kiva, että meillä on samoja suosikkeja. Lumene Lab -misellivettä en ole testannut, mutta täytyypä pitää mielessä!

      Poista
  8. Ihania kuvia!!! Kiva idea ja jotain vastaavaa olen tuuminut myös toteuttavani. Lumenelta löytyy monen monta suosikkia, CC voide yksi niistä. .)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia! :) Ihanaa, että tykkäät kuvista, ja postausideaa saa hyödyntää, tottakai! Ilomielin lukisin muidenkin blogeista tällaisia luottotuote-postauksia. Ajattelin, että pysyttelen yhdessä postauksessa aina yhden sarjan tuotteissa, muuten postauksesta tulisi aivan liian pitkä ;) On niin paljon selkeämpää.

      Poista
  9. Lumenen tuotteet ei kyllä kovin useasti oo tehneet pettymystä :)! Tuo kulmavaha on parasta!

    VastaaPoista
  10. OI miten ihania kuvia oletkaan taas saanut aikaiseksi !. Minulla on myös tuo puuteri, mutta korkkaamatta, joten se täytyy tehdä, kun niin kehuit:) Lisäksi on tuo kulmavaha tullut tyttäreni helpotukseksi aamuisin.Huulipunat, nämä uusimmat kynämäiset, ovat olleet aivan superhyvät:) Kelpaa minulle myös aamuisin se Blur meikkivoidekin. Lumene on petrannut viime aikoina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos! :) Voi kun aina piristää nämä kommentit, joissa sanotaan jotain positiivista kuvistani. Varsinkin kun tähän aikaan vuodesta ei ole kuvausolosuhteet kovin suotuisat :D

      Blur-meikkivoide mulla on vielä testaamatta, mutta täytyy kyllä kokeilla sekin, kun niin moni sitä kehuu. Lumenelta on kyllä tullut viime aikoina tosi paljon mielenkiintoisia uutuuksia. Lakkakokoelmistakin tykkään paljon!

      Poista
  11. Multa löytyy tästä se olisiko toiseksi vaalein sävy? Ja se on todellakin mun kulmille aivan liian valea. Nyt mietin olisiko tämä tummempikin liian vaalea? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että tämä on sun kulmille liian vaalea - ellei sulla sitten ole ihan pikimustat kulmat :D Tämähän on siis aika lailla tumman harmaanruskea. Mulla on aika tummat kulmat ja tämä sulautuu täydellisesti, vaikka on mulle enemmänkin viimeistelytuote kulmakynän jälkeen :) Eli väriä en tältä niinkään hae. Haluan vain, että kulmat pysyy muodossaan.

      Poista
  12. Oma arkimeikkini on melkein pelkkää Lumenea, eli aika montakin luottotuotetta löytyy. Tällä hetkellä ripsari on tosin Lancomea, kun anopilta sellaisen sain, mutta uusi Lumene jo odottaa. Lumenen irtopuuteria olen käyttänyt jo lähes viisi vuotta. Lumenen kulmakynä on ainoa kulmakynä, mitä olen ikinä kokeillut. Myös aurinkopuuterini ja poskipunani ovat Lumenea ja tällä hetkellä käytän BB-voidetta tai CC-voidetta meikkipohjaan. Luomivärien pohjustuksessakin turvaudun Lumeneen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että Lumenen irtopuuteri ihastuttaa sielläkin! :) Mulla ei ole Lumenen poskipunista mitään kokemusta, mutta BB-, CC- ja meikkivoiteet on tuttuja. Samoin aurinkopuuteri on tullut testattua ja sekin on itse asiassa ihan hyvä tuote. Luomivärin pohjustuskin on ollut mulla käytössä, ja ripsivärejäkin olen muutamaa testannut! Joten aika laaja skaala Lumenea ollut mullakin käytössä :) Nuo poskipunat kyllä testaan vielä jossain vaiheessa, nyt kun niistä vinkkasit! Kiitos, ja kiva kun tulit kommentoimaan :)

      Poista
  13. Minulla on ollut tuota tranclucent-puuteria, on hyvä tuote. Samoin kulmavaha on jatkuvassa käytössä, sävyssä 2.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi! Mukava kuulla, että sinulla on samoja suosikkeja :) Molemmat tuotteet ovat minullakin käytössä aina kun ehostaudun.

      Poista

Kysymyksiä, mietteitä, ajatuksia? Jätä kommentti!